top of page

סתיו אונליין: ייעוץ תזונתי מקצועי וכושר בבית | Stav Online

עודכן: 25 ביולי 2023

סתיו טולדנו, מאמנת כושר מוסמכת ובוגרת לימודי נטורופתיה, כאן כדי לספק לכם ייעוץ תזונתי מקצועי - המשיכו לקרוא כדי לא רק לשפר את שגרת החיים שלכם ולבנות תזונה נכונה יותר, אלא גם כדי לקבל ליווי יד ביד בכל שלב של התהליך. אני איתך לכל סוגייה, תהייה, קושיה או שאלה.

צלחת פירות עבור ייעוץ תזונתי - Fruit plate for nutritional advice
צלחת פירות עבור ייעוץ תזונתי - Fruit plate for nutritional advice

מה זה ייעוץ תזונתי ועבור מה יועצת תזונתית מומלצת?

ייעוץ תזונתי הוא סוג של שירות בריאות, אך יש היגידו כי יועצת תזונתית עוסקת בלייף סטייל לא פחות מאשר תזונה. בפועל, יועצת תזונתית מומלצת במקרים שונים בהם אנשים מתקשים להגיע ליעדי התזונה והבריאות שהם הציבו לעצמם (או שבת הזוג הציבה להם:)).


אם לסכם את זה בכמה מילים, אז כנראה שאפשר להגיד כי ייעוץ תזונה מהווה דרך ייעוץ של דיאטנים, תזונאים או אנשי מקצוע מוסמכים אחרים שהוכשרו לספק מידע תזונתי מותאם אישית. זאת, על מנת לעזור לאנשים לשמור על רווחתם הכללית, להתמודד עם בעיות בריאותיות שונות, בעיות של ירידה במשקל וכן הלאה. ישנם סוגים רבים ושונים של דרכים עבור ייעוץ תזונתי, כאשר הדרך הנבחרת צריכה להיבחר בהתאם לצרכים ולמטרות שלכם.

1) חשוב לזכור

אם יש לך מצב רפואי כלשהו כמו סוכרת או מחלת לב חלילה, אז דיאטנית או תזונאית יכולה לספק המלצות ספציפיות המותאמות למצב האישי שלך. באופן דומה, אם את מחפשת לרדת במשקל או לשנות את התזונה שלך לבריאות וטובה יותר, יש דיאטניות שמתמחות בירידה במשקל ובתזונה שיכולות לספק עצות לגבי הרגלי אכילה בריאים.

2) חשוב לזכור

עוד כדאי לדעת, ייעוץ תזונתי כולל גם התאמה והבנייה של תפריט תזונת ספורט, המתמקד במיקסום ביצועים עבור ספורטאים. כמו כן, יועצות תזונתיות מומלצות גם בעבור בניית תפריטי תזונה בריאים לילדים, מה שמאפשר לספק לילדים את האיזון הנכון של חומרים מזינים. זאת, כדי לתמוך בגופם הגדל והמתפתח כל כך מהר.

3) חשוב לזכור

ייעוץ תזונתי אינו עוסק רק במה שאת אוכלת, את חייבת לזכור את זה. בפועל, ייעוץ תזונה עוסק בשינויים מסוימים באורח החיים, מה שיעזור לך לעמוד ביעדים שלך. במהלך פגישה עם יועץ תזונה, דיאטנית או א יועצת תזונתית שהיא גם מאמנת כושר אונליין, יהיה חשוב להעריך את שגרת היומיום הנוכחית שלך. זאת, כדי לקבוע אזורים, יעדים ומטרות שבהם ניתן לבצע שיפורים.

סתיו טולדנו: ייעוץ תזונתי - למי מיועד ייעוץ תזונה?

בסופו של דבר, תזונה היא לא רק אבן יסוד לחיים יותר בריאים. מעבר לכך, חשוב להבין כיצד סוגים מסוימים של תזונה יכולים להתאים לכם. בפועל, ייעוץ תזונתי מתמקד בסוג התזונה המתאימה לכם ביותר, כאשר כלל המרכיבים השונים צריכים להילקח בחשבון. עם זאת, יש לציין כי ייעוץ תזונתי, מקצועי ככל שיהיה, במקרים רבים יצריך התערבויות נוספות מהצד. למשל, במקרים הבאים:

1) יועצות תזונה מומלצות עבור ייעוץ תזונתי בהריון

אם את בהריון, תמיד כדאי לקבל ייעוץ תזונתי מאת תזונאי, אבל, עם זאת, ישנם מקורות מידע אחרים שיכולים גם לספק מידע רב ערך ועצות לגבי מה לאכול כשמצפים ללידה המרגשת. לא משנה מאיפה את מקבלת את הייעוץ התזונתי שלך, תמיד חשוב לוודא שהמקור אמין, ואם יש צורך בכך, שאותו מקור הינו מקור רפואי או טיפולי מסוג אחר. בסופו של דבר, זה תלוי בך להחליט אילו מקורות מידע מרגישים לך נכון.

2) יועצת תזונה מומלצת לתסמונת המעי הרגיז

אם את (או אתה) סובלת מתסמונת המעי הרגיז (מה שנקרא גם IBS), ייעוץ תזונה עשוי מאוד לעזור בכמה וכמה היבטים שונים של התמודדות עם הבעיה. אבל, חשוב לזכור כי ייעוץ תזונתי אמנם יכול ללמד אותך על אילו מזונות טובים למעיים שלך, אבל במקרים רבים תידרש התערבות רפואית. באופן כללי, ייעוץ תזונה לאנשים עם מעי רגיז, הינו ייעוץ אשר מתמקד בסוגי מזונות שמומלץ להימנע מהם, ומצד שני, מזונות שיכולים דווקא להטיב עם בעיה זו.

3) ייעוץ תזונתי במצבים רפואיים נוספים

באופן כללי יותר, ייעוץ תזונתי עשוי להיות נחוץ במקרים רפואיים כגון סוכרת, השמנת יתר וכמובן הפרעות אכילה. בתוך כך, ייעוץ תזונה יכול לעזור גם במצבים הכרוניים הבאים:

  • כולסטרול גבוה

  • לחץ דם גבוה

  • מחלות לב שונות

  • השמנת יתר

  • בעיות עיכול

  • אלרגיות

בסופו של יום, יועצת תזונה מומלצת על מנת שאנשים יוכלו לשפר את הרגלי האכילה שלהם לבריאים יותר. עם זאת, יועצות תזונה מומלצות לא רק עבור זה, אלא גם עבור כלל ההיבטים השונים במסע לחיים בריאים יותר. מה זה אומר? כמובן, כושר אונליין. הקליקי כאן כדי לקבל: אימון כושר אונליין ראשון מתנה.

מקבץ ירקות עבור ייעוץ תזונתי - A cluster of vegetables for nutritional advice
מקבץ ירקות עבור ייעוץ תזונתי - A cluster of vegetables for nutritional advice

כיצד עובד ייעוץ לתזונה בריאה יותר?

אם אתם שואלים כיצד עובד ייעוץ לתזונה בריאה יותר, השאלה היא מה בעצם המטרות שלכם. בפועל, ייעוץ תזונתי הוא דרך מצוינת להתקדם עם יעדי הבריאות הכלליים שלכם. תזונאית מומלצת למגוון מטרות, שאיפות ויעדים שונים, כאשר תזונאיות מומלצות במקרים רבים לחלק מהמשימות\מטרות הבאות:

  • הכוונת תזונה: יועצת תזונתית היא אשת מקצוע בתחום הבריאות, המספקת עצות והכוונה הקשורות למזון, דיאטה ותזונה כללית בריאה יותר.

  • שינויים באורך החיים: ייעוץ תזונתי נשען על כלים וידע על תזונה נכונה, וזאת כדי לעזור לאנשים לבצע שינויים תזונתיים חיוביים שיכולים להוביל לבריאות כללית טובה יותר.

  • שינוי הרגלי אכילה: באמצעות ייעוץ לתזונה, תזונאית יכולה להעריך ולבחון את הרגלי האכילה הנוכחיים שלכם, כשם שהיא תעריך את מבנה הגוף שלכם, אחוזי השומן בגוף ועוד. באופן הזה של הדברים, יועצת תזונתית תסקור כל היסטוריה רלוונטית ומצבים רפואיים שונים.

ייעוץ לתזונה עם סתיו טולדנו יכלול גם היבטים נוספים, לרבות הבאים:

  • כושר אונליין ואימונים בבית.

  • אימונים אישיים 1 על 1.

  • התאמת תוכניות אימון אישיות.

  • אימונים קבוצתיים אונליין.

  • תכנית 21 יום לירידה במשקל.

  • תוכנית 21 יום לחיטוב, שריפת שומן, הגברת הכושר ועוד.

איזה ייעוץ תזונתי או מסלול מהנ"ל אני צריכה?

אם אינך בטוחה איזה סוג ייעוץ תזונתי את צריכה, אני מזמינה אותך לקחת את ההתלבטות שלך ולשתף אותה איתי. במהלך השנים ליוויתי ואני עדיין מלווה בנות רבות בגילאים שונים ובעלות מבני גוף שונים. עם המון ניסיון, אהבה ענקית לתחום ותשוקה עוד יותר גדולה לעזור לבנות להגשים את החלומות והיעדים שלהן, אני אדע להתאים לך את תוכנית האימונים האישית שלך.

מהם היתרונות של יועצת תזונתית?

היתרונות של יועצת תזונתית הם בהחלט רבים, אבל יש לזכור כי כל אדם אשר מבקש ייעוץ תזונתי מעוניין להגשים יעדים ומטרות אחרות. לכן, יתרונות יועצת תזונתית משתנים ממקרה למקרה. באופן כללי, אלו הם היתרונות העיקריים של ייעוץ לתזונה:

  • סיוע בהתמודדות עם חלק מתסמיני המצבים הבריאותיים והמחלות השונות.

  • סיוע בהורדה במשקל.

  • גיוון אפשרויות התזונה.

  • שיפור הקשב והריכוז.

  • הפחתת סטרס, עצבים ומתח נפשי או רגשי.

  • חיזוק הצמיחה וההתפתחות בגילאים צעירים.

  • שיפור וחיזוק של מערכת החיסון במקרים שונים.

  • שיפור השינה בלילה.

  • יצירת אורך חיים כללי בריא יותר.

ייעוץ תזונתי עבור הרזיה: כיצד יועצת תזונה מומלצת להרזייה?

אם עדיין לא הכרנו באופן רשמי, אז אני ממש שמחה שהגעתם לדף שלי, ואולי, הגעתם לתחילתו של פרק חדש בחיים שלכן\שלכם. שמי סתיו טולדנו, או בשמי הדיגיטלי STAV ONLINE, ואני יועצת תזונתית להרזייה. כאשר מדברים על ייעוץ תזונתי עבור הרזיה, יש לי ניסיון רחב במיוחד, ככה שמגוון השירותים שאני מעניקה הופכים אותי לא רק לכתובת מהימנה, אלא גם לפרטנרית על מלא.


צריכה ייעוץ תזונתי להרזייה? ייעוץ תזונה להרזיה עם סתיו יכלול התמקדות בפרמטרים הבאים לפנייך:


1) התייעצות ללא התחייבות:

הרגישי חופשי לפנות אלי עוד היום כדי לקבל ייעוץ תזונתי ראשון ללא התחייבות.

2) קבלת כלים להרזיה נכונה:

ייעוץ לתזונה עם סתיו טולדנו, משמע את מקבלת כלים שילוו אותך לאורך כל היום והלילה, אותם כלים שיאפשר לך לסגל לעצמך שגרה כללית בריאה יותר.

3) ייעוץ אישי וליווי לאורך המסע:

את תקבלי ממני לא רק דיאגנוזה מדוקדקת, מוקפדת ומקצועית, אלא גם תוכלי לבנות יחד איתי את התפריט המגוון שיעזור לך להוריד במשקל.


המסע למציאת יועצים תזונתיים: טיפים חשובים | סתיו טולדנו

מציאת יועצת תזונתית מתאימה יכולה להיות משימה לא פשוטה, אני מסכימה. עם כל כך הרבה אפשרויות שונות של שיטות ייעוץ תזונה, סוגי תזונאיות מומלצות וכן דיאטניות, חשוב לעשות את הבדיקות הנכונות כדי לוודא שאת מקבלת את העצה הטובה ביותר שאפשר, הליווי הצמוד והסיוע האישי לכל אורך התהליך.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את ההתאמה המושלמת


1) בקשי מהחברים ובני משפחה הפניות:


מדוע צריך הפניות כשיש את עידן האינטרנט ואת אלוהי הגוגל? זאת, משום שאנשים שהצליחו עם ייעוץ תזונה הם בד"כ אנשים שיוכלו לספק תובנות מועילות לגבי מה שהופך יועצת תזונתית ל-יועצת תזונה מומלצת ומצוינת.

2) בצעי חיפוש זריז ברשת:


מעבר לכך שאפשר להפנות התייעצות ושאלות לאנשים בחייך, השתמשי במשאבים העצומים של האינטרנט כדי לצמצם רשימת יועצים תזונתיים מומלצים. ישנן לא מעט יועצות תזונתיות מומלצות, כאשר יועצים תזונתיים אמורים לספק לך גם חוות דעת והמלצות מלקוחות אחרים שכבר עברו תהליך מוצלח

3) היפגשי עם יועצי תזונה:

לאחר שתהיה לך רשימה של כמה יועצי תזונה פוטנציאליים, קבעי פגישה ראשונית כדי לקבל תחושה לגבי הסגנון של האדם, המומחיות, הגישה וכו'. זה יכול לעזור לך לקבוע אם יועצת תזונתית מסוימת באמת מתאימה לצרכים שלך


4) אל תחששי לשאול שאלות


כדי לוודא שאת מקבלת ייעוץ תזונתי איכותי, אל תפחדי לעולם לשאול שאלות, גם אם נראה לך שהשאלות שלך "מגוחכות". אין כזה דבר! כל שאלה שהתשובה עליה יכולה לקדם אותך, הרי שהיא מבורכת.

5) בדקי את ניסיון היועצת התזונתית:

האם היועצת מתמחה בתחומים מסוימים? איך היא תתאים את התוכנית שלה ספציפית לך ולמטרותייך האישיות? חשוב לבדוק את הדברים האלו מראש.


6) ודאי שהליווי והייעוץ אכן נעימים לך:


מציאת יועץ תזונתי שגורם לך להרגיש בנוח היא המפתח להשגת הצלחה עם התוכנית שלך. אם האדם הזה הוא לא מישהו שמתחשק לך לדבר בפתיחות ובכנות, הרי שעדיף למצוא יועצים תזונתיים אחרים

7) ודאי שהליווי נוח ברמה הפרקטית:

יחד עם סתיו טולדנו המספקת ייעוץ תזונתי, את יכולה לעבור ייעוץ, ליווי והדרכה אונליין, לקבל גישה אל שיעורי כושר אונליין, לקיים פגישות בזום ועוד. כמו כן, תמיד את יכולה לדבר איתי ולקבוע פגישות פיזיות פייס טו פייס כדי שנדון בהגשמת היעדים שלך.

כיצד להפיק את המירב מייעוץ תזונתי? | סתיו אונליין

בנוסף להכנה לפגישות שלך מראש בצורה מקצועית על ידי יועצת תזונתית, יש עוד כמה דרכים להפיק את המרב מהייעוץ התזונתי שלך. כמובן, הכוונה היא לדברים שהם בעיקר תחת אחריותך, כאשר הדבר הראשון הוא להיות כנה עם עצמך ועם היועצת שלך.

  • שמרי על כנות ופתיחות

חשוב להיות פתוחה וכנה לגבי כל שינוי שעשית לאחרונה, מצבים בריאותיים שונים, גורמים מעכבים למיניהם או אתגרים שעומדים בפנייך בכל הנוגע לתזונה. באופן הזה, תזונאית מומלצת תוכל לספק עצות טובות יותר המותאמות במיוחד לצרכים ולמטרות האישיות שלך.

  • Take notes - רשמי הערות

שנית, תמיד תרשמי הערות במהלך כל פגישה כדי שתוכלי לחזור אליהן בהמשך. זה יעזור לך לזכור מה דנתן בפגישה, כמו גם ליישם כל אסטרטגיות או עצות חדשות שהתזונאית שלך נותנת לך.

  • מעקב תמיד חשוב

לבסוף, הקפידי לבצע מעקב עם התזונאית שלך לאחר כל פגישה. זה יאפשר לה לדעת מה שלומך, כיצד את מתמודדת עם העצות שניתנו לך וכולי, מה שגם יעזור לתזונאית להמליץ בצורה ​​טובה יותר בפגישה הבאה שלך. על ידי נקיטה בצעדים האלה שציינתי כאן, את אמורה להיות מסוגלת להפיק את המרב מכל פגישת ייעוץ תזונתי ולהתקדם לקראת השגת יעדי הבריאות והתזונה שלך.

נוהל טיפול עצמי! להימתח לדום השק דום!

ייעוץ תזונה הוא אמנם דרך מצוינת להתחיל לשפר את התזונה הכללית שלך, אבל לא פעם, יכול להיות קשה לאמץ הרגלים חדשים ובריאים יותר. זה המקום שבו נוהלי טיפול (וטיפוח) עצמי נכנסים לתמונה! ממש ככה. בסופו של יום, טיפול עצמי יכול להיות כל דבר, החל מאמבטיה מרגיעה או מדיטציה ועד מעקב אחר מה שאת אוכלת, בדיקה עם עצמך לגבי איך מאכלים שונים גורמים לך להרגיש ועוד.


טיפוח וטיפול עצמי עוזר להגביר את התוצאות של ייעוץ התזונה שלך, אין בכך ספק בכלל. לדוגמה, אם את עובדת על אכילת יותר ירקות, ואולי אפילו קשה לך עם אכילת ירקות מתוך סיבות של העדפות טעם, נסי לפרגן לעצמך בכל פעם שאת מסיימת ארוחת ירקות בריאה. את יכולה לקנות לעצמך משהו קטן, להתפנק באיזה עיסוי טוב בהילטון (תכיני את הארנק...) ועוד. כל אחת והתקציב שלה, העיקר שתפנקי את עצמך עם חיזוקים חיוביים.


החיזוקים האלו חיוניים להמשך התהליך שלך באופן כללי. בדרך זו, תתחילי לשלב בחירות בריאות יותר מבלי להרגיש מוצפת. דרך נוספת לעזור עם התהליך היא, ליצור סביבה תומכת. המשמעות יכולה להיות שיתוף חברים ובני משפחה במסע שלך, או הצטרפות לקהילת בריאות מקוונת.


בלינק הבא תוכלי לקחת חלק באימונים קבוצתיים שאני מעבירה, הקליקי כאן:


צרי קשר לתוכנית אישית: כושר אונליין וייעוץ תזונתי | סתיו טולדנו

בין אם מעוניינת לבנות תוכנית אישית עבור ייעוץ תזונתי, פילאטיס, אימוני אירובי, ייעוץ תזונתי ועוד, אני כאן בשביל ואני יודעת בדיוק מה לעשות כדי להוביל אותך בדרך הנכונה לך ביותר. עם המון ניסיון, אהבה אדירה לתחום שלי ושאיפה לסייע לכל מי שמעוניינת בעזרתי, תקבלי ממני את מלוא תשומת הלב ואת כל הדגשים הכי חשובים שינחו אותך במסלול הנכון לך.


את יכולה להתקשר או לשלוח הודעה לוואטסאפ, מה שנוח לך, רק תעשי טובה גדולה לעצמך, הגיעי כנה ופתוחה לשינוי. שינוי באיך שאת מרגישה, באיך שאת תופסת את עצמך ובאופן שבו את חווה את עצמך יום-יום. ביחד, אנחנו נצעד לקראת השגת היעדים שלך. כשיש רצון, כלום לא יעמוד בפנייך. ואם חסרה לך אמביציה, בדיוק בשביל זה אני כאן :)


צרי עמי קשר כעת למידע נוסף.


178 צפיות28 תגובות
bottom of page